1. Przyjemne odchudzanie bez kontuzji
  • Przyjemne odchudzanie bez kontuzji

    Diseño de fondo de 3M Diseño de fondo de 3M Diseño de fondo de 3M

     

     

     

     

     

     

    • Odchudzanie jest w modzie i zawsze będzie. A wiosna jest do tego idealna, żeby zadbać o swój wygląd w sposób przyjemny i bezpieczny dla naszych stawów, o których nie można zapomnieć, ponieważ są narażone na kontuzje zarówno ze względu na dietę jak i ćwiczenia. Dlatego warto pomyśleć o opaskach i stabilizatorach, które wesprą nas podczas treningów i zabezpieczą przed kontuzjami.

      Dużo ćwicz i mało jedz a waga szybko spadnie?

      Niestety odchudzanie to nie taka łatwa sprawa jak się powszechnie wydaje. Skuteczne i zdrowe odchudzanie to przede wszystkim stopniowa redukcja tkanki tłuszczowej z całego organizmu a nie tylko spadek wagi w kilogramach. Dlatego nieodzownym elementem prawidłowego odchudzania, oprócz ćwiczeń, jest odpowiednio zbilansowany pod względem kalorii i składników odżywczych program odżywiania na co dzień. Każda próba prawidłowego odchudzania się bez połączenia tych dwóch elementów jest skazana na niepowodzenie.

      Istnieją dwa rodzaje skutecznych ćwiczeń fizycznych, które bezpośrednio i pośrednio odpowiadają za proces prawidłowego odchudzania, czyli spalania rezerw tłuszczowych w organizmie każdego człowieka. Wykorzystanie tych dwóch rodzajów ćwiczeń razem przynosi najlepsze efekty w odchudzaniu. Są to ćwiczenia aerobowe, takie jak: intensywny marsz lub bieg, chodzenie po schodach, jazda na rowerze, pływanie oraz wiosłowanie. I ćwiczenia siłowe, które bezpośrednio budują siłę i masę mięśniową oraz pośrednio spalają tkankę tłuszczową.

      Ćwiczenia to samo zdrowie. Pod takim sformułowaniem podpisałby się każdy lekarz. Ale pod jednym warunkiem, że ćwiczymy z głową i dbamy o nasze stawy aby uniknąć kontuzji. Dlatego po pierwsze dobierz sport do własnej osoby i upodobań, po drugie zrób rozgrzewkę, po trzecie zapewnij sobie odpowiednie ubranie i sprzęt(np. stabilizator), po czwarte, odpocznij po wysiłku.